haft en bra dag idag! :D

Hej idag har ju vi varit och kollat på när Lowe har kört Tennis.
Han var jätteduktig :D
Här kommer lite actionbilder på honom när han bollar in sig med pappa. :D
Och en gullig bild på Lowes underbara ansikte <3
Efter Lowes turnering så åkte vi och handlade lite. :D
Här är vad jag har handlat idag. :D
Ett nytt skal till min telefon.
Ett par chinos, dem var jätte sköna, nu har jag 2 par. :D
Ett vitt långt linne
Ett svart långt linne
Ett par jeans, jag har inte så många "äkta" tajta jeans, för att jag brukar mest köpa leggings/tights då. :)
Sen köpte jag lite nya träningskläder. :D
Ett par shorts. :D
En löpar-jacka
ett par byxor som jag ska ha efter jag har tränat! :D
Det var allt. Hej dåå. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0