träning, bakat

Jag bakar heeela tiden det är juu så kul och när man äter det som man har bakat,, MMMMM.. Njuter,. jag bakade igår, idag och jag vill baka imorgon med! Men det ska jag ju såklart inte göra. hihi. (tror jag)
Idag har vi haft:

*Engelska (Alexia var sjuk så vi fick göran våran hemläxa på lektionstid istället. NAJS!
*No
(ingen kommentar)
*Lunch (idag blev den pannkakor)
*Matte (fortsätta i matteboken och gå ut till Maria och prata om betyg ensamma)
*So (Fortsätta med företagen)
SLUT i RUTAN!

När jag kom hem så hjälpte jag mamma med att ta ner adventssaker och lampor som vi ska ha i vårat hus fram till jul. Hon vågar nämligen inte gå upp på vinden, hon är höjdrädd. xD
Sen gjorde jag mina läxor och jag blev klar med den engelska skrivuppgiften. :)
Sen bakade jag och sen räknade jag matte så jag kom till tal 19 på röd del. (tror jah)

Nu sitter jag ju här och skriver men jag ska snart börja laga mat, idag blir det lövbiff med pasta, och efter det är det dags för träning. :D




// baj bajs, Michelle Öhman

Kommentarer
Postat av: Maaja

Sv; Jag visste att jag inte skulle vilja bloggnamnet i framtiden men jag vill fortsätta blogga :)

2011-11-24 @ 20:39:16
URL: http://majaliebler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0