träning (snart)! =D

heeej. :)
Jag har nyss varit ute med min hund Donna, nu har jag kommit hem och så. jag tänkte snart försöka skriva ut en spanska-uppgift i skolan som vi fick iu fredags (som jag faktiskt också gjorde i fredags) men jag nämligen inte skrivit ut den ännu.. D:
(Snart) är det dags för träning med slalomgruppen.. :)
Kanske kommer in ett till blogginlägg efter träningen. Fast bara om det inte blir försent. :)
Träningen börjar: 18.30
Träningen slutar: 20.00
Kommer hem: ca. 20.30


Just nu:



Kommentarer
Postat av: isabelle

du är så otroligt snygg min älsakde syster, det ska du veta. kul att din nya dator var så bra! :)



vilka lucislåtar sjunger ni, jag har typ glömt vilka man sjunger? ;) hahha senil?



aja ringer dig ikväll som vanligt! puss

2011-11-23 @ 18:53:56
URL: http://kissnhugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0