Information om mig xD

tio frågor om dig själv
ditt namn?
- Michelle Öhman
när fyller du år? - 15 augusti
vad har du på dig just nu? - Ett par jeans, linne och kofta.
vilken årstid är bäst?sommar och vinter
vad tycker du mest om hos dig själv? - vet ej. 
vad är du bra på? -  allt. xD
vem älskar du mest på denna jord?familjen och släkten. :)
sover du hellre själv än tillsammans med någon?
ensam i sängen men fler i rummet. :)

5 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - min syrra
vem är roligast av dina vänner?många, men min syrra har lungt bäst humor, och jag såklart!! :D
vem är snyggast av dina vänner? -  ALLA
vem är den du helst har filmkväll med? - en snäll person. 
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig?Syrran

9 frågor om idag

vad har du gjort?
varit i skolan och bakat chokladmuffins.
har du varit glad idag?jaaa. :)
har du varit ledsen idag?nej 
har du gjort något bra idag?ja jag har bakat!! :D
vad ska du göra nu?gå på träning snart. :D
har du gjort något dåligt idag?ne
har du duschat idag? - nej, men igårkväll och jag ska duscha ikväll efter träningen. :)
är du trött nu?neej jag är taggad för träning. :)

telefon/mobil

vem ringde du senast?mamma
vem ringde dig senast?mamma
vem sms:a till dig senast?
- mamma
vem sms:a du till senast?vet ej, 

övrigt

är du hungrig just nu? -neepp. 
vad är klockan nu? - 17.31
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -  blogg och kissnhugs.blogg.se

familj
hur länge sen var det du träffa din morsa?
träffar henne just nu.
hur länge sen var det du träffa din farsa? - kanske 6 timmar. 
har du syskon? - ja två :)
har du något djur? - en hund
lyssnar du på musik just nu? - nejp.

i så fall, vilken låt för tillfället? -

kärlek

har du kysst någon idag? -  neej
har du ett förhållande? - nej
är du romantisk? -såklart. 
har du snott en kompis pojkvän/flickvän?neeeej, skulle aldrig göra.
är du svårflörtad?kanske
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - inte någon jag har varit tsm med iallafall.  
har du nån gång slagit någon? -  nej inte på riktigt 
har du lekt med någons känslor? -ne
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vet ej
har du varit tillsammans med två samtidigt?nej
är du en bra pojk/flickvän? -  ja såklart
vem sov du senast bredvid? - Donna.. :)
vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - HEMLIGT!
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  vet inte,..
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
kulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej


Hihiihii- :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0