Jag och Donna! :D

Här kommer lite bilder på mig och min älskade sötis Donna<3
Min söötis <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle Öhman

Älskade duuuu! Jag saknar dig så jävla mycket, kan vi inte prata på Skype på söndag? :) vilka sjukt fina bilder du har på dig och Donna! Pussa henne från mig ;) hehe nej men jag har börjat skriva lite på min blogg också bara för din skull så du får kolla in den också så ser du vad som händer här uppe! Imron har vi 4 st fyspass men idag hade vi bara två så det är rätt chili fast vad är död efter varje pass för det är stört jobbigt!

Du vet att jag älskar dig va syster! Du är bäst och din blogg är faktiskt riktigt bra, snygg header!

Puss och kram, din syster <3

2011-09-02 @ 20:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0